Lite bilder på huset med takpannor

Hej
Då var utsidan i princip klar. Det som fattas är 3st ytterdörrar, samt garageportarna med motor!
Glenn (Glewal bygg) har rest ett grannhus den senaste veckan så vårt hus har fått stå och torkat lite med byggfläkt och avfuktare, detta kommer att pågå över jul-nyårshelgen innan dom sätter fart med intreören.
Men idag träffade jag elektrikern och gick igenom hela el-schemat på huset det tog över en timme, trots att jag tyckte mig vara hyfsat insatt och förberedd! Det blev lite extra spotlights i taket i v-rum samt hall, samt ett härligt mediacenter för telefon, dator, tv det kommer att bli finemang det! Men det var många beslut som skulle fattas vad gäller strömbrytare, dimmer dess placering vilka lampor den skall styra etc etc etc.... Men jag hoppas att det kommer bli bra.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0