Paus från bygget

Hej
Allt har inte kretsat kring husbygge den senaste tiden, jag och 7 av mina gamla kompisar åkte över till Liverpool för att gå på fotboll och umgås över några pints lager och Guinnes. Jag fick ett konto av min köra sambo och svärföräldrarna på min 30 årsdag som var öronmärkta för ändamålet. Det lustiga var att Niklas fick exakt samma present på sin 30 årsdag, så vi planerade för en resa tillsammans med det gamla grabbgänget. Fyra av oss är tokiga LFC fans så vi gick på LFC-Sunderland. Vilken upplevelse alltså!!! Jag fick sitta på "The Kop" bland dom mesta hängivna fansen, en resa jag kommer minnas länge!




Micke T, Liden, Niklas på puben innan matchen


Vilken vy!!!


Hyfsad plats om jag får säga det själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0