Trädgårdsprojekt

Hej

Annika och Oliver är på Öland och njuter av den öländska sommaren. Själv har jag varit hemma och jobbat sista veckan, som nu är avklarad. Nu väntar 6 härliga veckor med semester. Under veckan som dom varit borta så har jag byggt en ny vedförvaring vid trädgårdsskjulet, samt en trappa på baksidan så att Oliver kan gena ned till lekplatsen. Men som ni ser på bilderna så har jag inte bara slitit, grannarna som är helt otroliga här på lavendelvägen bjöd med mig på en båtresa på Vänern i torsdagskväll. Det var en uppskattad utflykt, tack Micke, Camilla och barnen för att jag fick följa med!
Bildena visar i ordning; vedförvaringen, trappan, båtturen.
På återseende!'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0